logo

Socijalni uticaj

Nama je veoma važno da integrišemo finansijski i socijalni učinak.
Od samog početka smo usmereni na dugotrajni pozitivan uticaj na društvo u kojem poslujemo. Posvećeni smo poslovnoj etici koja doprinosi ekonomskom prosperitetu i poboljšanju uslova života naših klijenata, naših zaposlenih i njihovih porodica, kao i lokalnih zajednica i društva u celini.
Odgovorni smo prema klijentima, zaposlenima, investitorima, lokalnoj zajednici, životnoj sredini.

Naša misija u Srbiji je „socijalni jastuk“ za one koji su ostali bez posla i koji nemaju pristup bankarskim proizvodima ne zbog svoje prezaduženosti već zbog toga što su izgubili posao ili ga nikada nisu ni imali. Sa finansijskim sredstvima za koja im mi garantujemo, naši klijenti otpočinju da se bave nekom delatnošću koja im obezbedjuje finansijsku dobit, koja im vraća osnovno ljudsko dostojanstvo.

Nakon što im naše usluge vrate nadu u budućnost, oni nastavljaju da razvijaju svoje mikrobiznise, te veliki broj naših klijenata, nakon tri do pet godina, osnaži finansijski i biznisi im prerastu u mala ili srednja preduzeća, a oni postaju klijenti banaka.

  • Socijalno osnaživanje
  • Povećano samopouzdanje
  • Mogućnost da budete gospodar svog života
  • Ekonomsko osnaživanje
  • Boljitak porodice
  • Pristup bankarskim uslugama
Direktan socijalni uticaj

AgroInvest je zvanično dobio sertifikaciju o zaštiti klijenata od strane agencije koja je zvanično kvalifikovana za davanje rejtinga (Rating agencije) i od strane SMART kampanje – nakon dugotrajne i detaljne procedure kojom je rukovodila Rating agencija. Sertifikacija važi dve godine.

Prema zvaničnoj definiciji Rating agencije “Sertifikacija je zvanična potvrda da je u AgroInvestu sve usklađeno – usklađenost sistema menadžmenta, procedura i pravilnika sa principima zaštite klijenata, kao i predanost menadžmenta da usmeri svoj rad na rast i razvoj kompanije, u skladu sa zaštitom klijenata

Pogledaj sertifikat Sertifikacije i izveštaji o rejtinzima

Podrazumeva potpuno transparentno formiranje cena, uslova i rokova pri formiranju finansijskih proizvoda. Smart Microfinance principi zaštite klijenata su bazirani na sledećih sedam principa:

  1. Adekvatno formiranje proizvoda i dostupnost
  2. Sprečavanje prezaduženosti
  3. Transparentnost
  4. Odgovorno formiranje cena
  5. Fer odnos sa klijentima, uvažavanje i poštovanje
  6. Zaštita privatnosti klijenata
  7. Adekvatni mehanizmi za žalbe klijenata

“Finansijske institucije koje su dobile zvaničnu sertifikaciju su pokazale svoju predanost i posvećenost da se na fer način odnose prema svojim klijentima. Oni daju doprinos mikrofinansijskoj industriji koja daje prioritet klijentima.” Isabelle Barrès, direktor, Smart Campaign

Smart Microfinance
Kontaktirajte nas